13.3.13

Όταν ο γραμματέας της Ν.Δ. έχασε τον μπούσουλα...


    Εδιάβασα την επιστολήν του γραμματέως πέντε φοράς. Την πρώτην ενόμισα ότι δεν κατάλαβα καλώς. Την δευτέραν κάτι εταράχθην στας  περιοχάς που προκαλούν γέλωτα.Την τρίτην άρχισαν να με ενοχλούν και άλλα σημεία του σώματός μου όπως, ο στόμαχος ο λαιμός, τα έντερα…Την τέταρτην άρχισαν να δημιουργούν υπερβολικάς συγκεντρώσεις υγρού οι σιαλογόνοι αδένες μου και έκανα ατέρμονας  προσπάθειας για να μην μου εκτοξευτούν  οι σίελοι προς την φωτογραφία που είχα εμπρός μου αυτού του…μελλοντικού αστέρα
(ΧΑ) της πολιτικής μας ζωής. Την πέμπτην και την φαρμακερή εκραύγασα …ούστ ρε πολιτικόν μίασμα… 

    Αδιανόητη η δήλωση του γραμματέα της ΝΔ Μανώλη Κεφαλογιάννη. Μνημείο λόγου καινού, παιδικό ασύνταχτο κείμενο που η δασκάλα θα έβαζε πέντε (για να μην πληγώσει τελείως το παιδί) και θα καλούσε τους γονείς να το πάνε σε κανέναν ειδικό για να το κοιτάξει.

    Το κλου δε είναι το κλείσιμο με το κάλεσμα για τη φωτογραφία… Τωρα αυτό κάποιο σύνδρομο είναι,  αλλά  το αφήνω στον ειδικό της κυβέρνησης ψυχίατρο Δημήτρη Βαρτζόπουλο που έχει λύσεις δια πάσαν νόσον και πάσαν  μαλακίαν.
Τώρα, όλα αυτά που θα γραφούν και οι κραυγές που θα ακουστούν και τα καλέσματα στον κ. Σαμαρά να στείλει στο σπίτι του τον… ενδιαφέροντα  αυτόν τύπο  για την επιστήμη που μελετά τον ιστορία του ανθρώπου, με αφήνουν παγερά  αδιάφορο.

    Τον κ. Κεφαλογιάννη που αν δεν είχε αυτό το επίθετο , δεν θα τον ήξεραν ούτε οι θυρωροί  των πολυκατοικιών που έμεινε, κάποιες χιλιάδες τον ψηφίζουν και τον στέλνουν στη Βουλή. Και αυτοί έχουν τον πρώτο και τελευταίο λόγο…
Οφείλω βέβαια να ομολογήσω: Η επιλογή μεταξύ ενός HOMΟ SAPIENS και ενός Νεάτερταλ, ήταν πάντα δύσκολη!!!

   Διαβάστε παρακάτω τη δήλωση του Μ. Κεφαλογιαννη. (όλα τα λεφτά). Αύριο θα τον ρωτήσουμε και αν του αρέσει η φωτογραφία που βάλαμε!!!

Η δήλωση Μ. Κεφαλογιάννη

    Είναι αυτονόητο ότι καταδικάζουμε τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται, είτε από άκρα αριστερά, είτε από άκρα δεξιά. Ήθελα ο κ. Κασιδιάρης να έχει την δυνατότητα να ζητήσει συγνώμη για την πράξη του. Αν παρεξηγείται η ψήφος μου ως άφεση αμαρτιών, ασφαλώς και δεν είναι.

    Δεν ξέρω εάν είμαι έξω από την γραμμή του κόμματος, εγώ σας είπα τη θέση μου.

    Ο γραμματέας του κόμματος στη Βουλή εκφράζεται ως βουλευτής. Η δήλωση λοιπόν, του βουλευτή της ΝΔ Μανώλη Κεφαλογιάννη, είναι αυτή που σας είπα. Του γραμματέα είναι ό,τι λέει η επιτροπή δεοντολογίας, ό,τι λέει η πλειοψηφία. Δεν ψήφισα ενάντια στη γραμμή του κόμματος, θεώρησα ως άνθρωπος και ως πολιτικός σε αυτή την ακραία πράξη να του δώσω μια ευκαιρία να καταλάβει.

   Συνειδητή πράξη είναι η πράξη καταδίκης, δεν είναι η πράξη ψήφου. Όλες οι πράξεις ειναι συνειδητές όπως και η πράξη ψήφου. Του έδωσα ένα άλλοθι να ζητήσει συγνώμη. Ερμηνεύστε την πράξη μου όπως θέλετε, αρκεί να μου βάλετε μια καλή φωτογραφία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου