7.11.12

Η Βουλή του...Καραγκιόζη!!

Μια μέρα, 7 Νοεμβρίου 2012, μια Βουλή , αυτή που οι υπάλληλοί της...έγραφαν τους νόμους εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Μια κινητοποίηση, ομάδων από τη μια που δεκαετίες απολάμβαναν όλα τα "δωράκια" κυβερνητικών αποφάσεων χωρίς να αναρωτιούνται πόσο κοστίζουν(σε ψηφίζω , έχω και εκατό ψήφους "δικών" μου διόρισε το παιδί μου και άλλα τέτοια) και μπαχαλάκηδων από την άλλη που εξυπηρετώντας σχέδια
και...σχεδιάκια φρόντιζαν να διαλύεται η δυσαρέσκεια των προηγούμενων .

Μια μέρα που η ...ρόμπα στην Ελλάδα έγινε επίσημο ένδυμα υπουργών βουλευτών και κομματικών στελεχών ...

Μια μέρα που κρινόταν από όλους αυτούς το μέλλον της χώρας ...

Ηταν καλό αυτό το παραμύθι με τους λύκους και τις κοκκινοσκουφίτσες μου είπε ο υποβολέας..

Ψύχραιμος αφηγητής εγώ προσπαθούσα να πω την ιστορία χωρίς πολλά, αλλά έχανα-ξεχνούσα συνεχώς τα λόγια μου...

Πως να περιγράψει κανείς  τον τραμπουκισμό των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που απαιτούσαν από τους συναδέλφους τους να μην ψηφίσουν τα μέτρα του 3ου μνημονίου και τους απειλούσαν με ειδικά δικαστήρια;

Πως να εξηγήσει κανείς ότι ίδια γραμμή  ήταν και αυτή της Χρυσής Αυγής;

Πως να καταλάβει ο ίδιος , ότι ο φωνασκών μονίμως πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων μαζί με τον έχοντα το ακαταλόγιστο προ πολλού εκπρόσωπο του κόμματός Τέρενς Κουίκ οδηγούσαν με τις κραυγές τους  στη...συνταγή ΛΑΟΣ;

Παιχνίδια φασιστικά-αντιδημοκρτικά και εμφανώς προσβολής της επιλογής στις τελευταίες εκλογές
του έπαιξαν και παίζουν Τσίπρας και συνέταιροι...

Ευχή, να μην μας βγει σε κακό!!!
           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου